Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Wstęp

III Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:

Daty publikacji i aktualizacji

  • Data publikacji strony internetowej: 2009-01-22.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne
  • Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo, gdyż w takiej formie są generowane przez oprogramowanie, które posiada szkoła. Szkoła nie ma wpływu na wygląd dokumentu.
  • Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo - pliki te zostały zamieszczone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępniane w sposób alternatywny.
  • Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

  • Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-07-29.
  • Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

  • osoba kontaktowa - Agnieszka Starzyńska, Sylwia Bednarek, Karolina Majchrzak,
  • adres e-mail - liceum3@liceum3.piotrkow.pl,
  • numer telefonu - 44 647-36-05 ,
  • adres do korespondencji - III Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego, Al. Armii Krajowej 17, 97-300 Piotrków Trybunalski .

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

III Liceum umieszczone jest w jednym budynku przy ul. Armii Krajowej 17.

Powierzchnia użytkowa budynku obejmuje piwnice, parter oraz 2 piętra.

W podpiwniczeniu znajdują się trzy pomieszczenia szatni, węzeł cieplny oraz pomieszczenia gospodarcze.

Na parterze: sale lekcyjne, świetlica, sekretariat, gabinet dyrektora, wicedyrektora, biblioteka, gabinet pielęgniarki, pokój pedagoga, szatnia nauczycielska, szatnie na potrzeby zajęć wychowania fizycznego, pomieszczenia pracowników administracyjnych oraz sala gimnastyczna.

Na pierwszym piętrze umieszczone są sale lekcyjne oraz pokój nauczycielski, na drugim sale lekcyjne.

Komunikację miedzy kondygnacjami umożliwiają szerokie schody z balustradami.

Nie ma windy.

Wejście główne, od strony południowej, jest dostępne dla wszystkich. Trzy wejścia boczne - tylko dla pracowników. Żadne z wejść nie jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Wejścia otwierane są ręcznie i zamykane za pomocą samodomykaczy.

Teren szkoły oraz budynek objęte są monitoringiem wizyjnym. Umożliwia on podgląd bieżący przez upoważnioną osobę oraz zapis.

Szkoła posiada parking na 20 miejsc.

Na terenie placówki jest możliwość z korzystania z tłumacza języka migowego online.

Jest możliwość wejścia na teren szkoły z psem asystującym po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu spotkania.

Warunki wejścia na teren placówki z psem asystującym:

  • Pies powinien posiadać uprząż.
  • Właściciel musi okazać dokument potwierdzający status psa.
  • Właściciel musi posiadać zaświadczenie potwierdzające wymagane i aktualne szczepienia.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych